Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
4.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z XXV Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 13 listopada 2025 r.
6.
Zgłaszanie interpelacji Radnych.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników oraz kandydatów na strażaków ratowników będących członkami Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Radłów
b)
współdziałania z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w celu zakupu grupowego energii elektrycznej na lata 2027 i 2028
c)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat nieruchomości oznaczonych jako działki nr 429 o powierzchni 0,13 ha i nr 457 o powierzchni 0,15 ha, położonych w Woli Radłowskiej, z dotychczasowym dzierżawcą
d)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1224/2 o powierzchni 0,65 ha, położonej w Biskupicach Radłowskich, z dotychczasowym dzierżawcą
e)
zmiany uchwały Nr XIV/111/2025 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 24 lutego 2025 r. w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Radłów w roku 2025”
f)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej
g)
zmiany uchwały budżetowej na rok 2025
8.
Odpowiedź na interpelacje Radnych.
9.
Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.
11.
Zakończenie obrad XXVI Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.