« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski o zmianę porządku obrad.

4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z XXV Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 13 listopada 2025 r.

6. Zgłaszanie interpelacji Radnych.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników oraz kandydatów na strażaków ratowników będących członkami Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Radłów

b) współdziałania z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w celu zakupu grupowego energii elektrycznej na lata 2027 i 2028

c) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat nieruchomości oznaczonych jako działki nr 429 o powierzchni 0,13 ha i nr 457 o powierzchni 0,15 ha, położonych w Woli Radłowskiej, z dotychczasowym dzierżawcą

d) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1224/2 o powierzchni 0,65 ha, położonej w Biskupicach Radłowskich, z dotychczasowym dzierżawcą

e) zmiany uchwały Nr XIV/111/2025 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 24 lutego 2025 r. w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Radłów w roku 2025”

8. Odpowiedź na interpelacje Radnych.

9. Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.

10. Wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad XXVI Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.

« Powrót do strony głównej