« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski o zmianę porządku obrad.

4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z XVIII Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 23 czerwca 2025 r.

6. Zgłaszanie interpelacji Radnych.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

8. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Radłów za 2024 rok:

b) debata nad raportem,

9. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Radłów za 2024 r., ocena wykonania budżetu i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium:

b) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie w sprawie zaopiniowania sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Radłów za 2024 rok oraz informacji o stanie mienia Gminy Radłów na dzień 31 grudnia 2024 r.,

c) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Radłowa z wykonania budżetu Gminy za 2024 r.,

d) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Radłowie odnośnie absolutorium dla Burmistrza Radłowa z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,

e) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Radłów za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia Gminy Radłów,

f) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Radłowa z tytułu wykonania budżetu Gminy Radłów za 2024 rok.

10. Rozpatrzenie i głosowanie nad przyjęciem projektów uchwał w sprawie:

a) przyjęcia raportu z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok dla Gminy Radłów, za rok 2024

11. Odpowiedź na interpelacje Radnych.

12. Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.

13. Wolne wnioski.

14. Zakończenie obrad XIX Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.

« Powrót do strony głównej