Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
4.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z XIX Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 27 czerwca 2025 r.
6.
Zgłaszanie interpelacji Radnych.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zaopiniowania projektu lokalizacji lasów uznawanych za ochronne
b)
wyrażenia zgody na przejęcie zadania z zakresu Powiatu Tarnowskiego, zawarcia porozumienia pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego oraz udzielenia pomocy rzeczowej
c)
powołania Skarbnika Gminy Radłów
d)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej
e)
zmiany uchwały budżetowej na rok 2025
8.
Odpowiedź na interpelacje Radnych.
9.
Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.
11.
Zakończenie obrad XX Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.