Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
4.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z XXI Nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 25 lipca 2025 r.
6.
Zgłaszanie interpelacji Radnych.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany statutów sołectw i osiedla w gminie Radłów
b)
określenia zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu mieszkań, w tym określenia dodatkowych kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzania oceny punktowej oraz obowiązkowej kaucji dla mieszkań budowanych w ramach w inwestycji realizowanej w gminie Radłów na zasadach określonych w ustawie z dnia 26 października 1995 r. o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa przez społeczną inicjatywę mieszkaniową KZN SIM Tarnów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
c)
przejęcia przez Gminę Radłów w 2025 r. zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego obowiązku utrzymania grobów i cmentarza wojennego znajdującego się na działce nr 705 w Radłowie
d)
ustalenia wysokości opłat za korzystanie z hali widowiskowo – sportowej w Radłowie
e)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej
f)
zmiany uchwały budżetowej na rok 2025
8.
Odpowiedź na interpelacje Radnych.
9.
Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.
11.
Zakończenie obrad XXII Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.