« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski o zmianę porządku obrad.

4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z XXI Nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 25 lipca 2025 r.

6. Zgłaszanie interpelacji Radnych.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmiany statutów sołectw i osiedla w gminie Radłów

b) określenia zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu mieszkań, w tym określenia dodatkowych kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzania oceny punktowej oraz obowiązkowej kaucji dla mieszkań budowanych w ramach w inwestycji realizowanej w gminie Radłów na zasadach określonych w ustawie z dnia 26 października 1995 r. o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa przez społeczną inicjatywę mieszkaniową KZN SIM Tarnów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

c) przejęcia przez Gminę Radłów w 2025 r. zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego obowiązku utrzymania grobów i cmentarza wojennego znajdującego się na działce nr 705 w Radłowie

d) ustalenia wysokości opłat za korzystanie z hali widowiskowo – sportowej w Radłowie

e) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej

8. Odpowiedź na interpelacje Radnych.

9. Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami.

10. Wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad XXII Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.

« Powrót do strony głównej