« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad:

a) wnioski o zmianę porządku obrad

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 12 lipca 2024 r.

6. Zgłaszanie interpelacji Radnych.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmiany Uchwały Nr V/29/2024 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 12 lipca 2024 r. w sprawie powołania inkasentów podatku rolnego, podatku od nieruchomości i podatku leśnego w formie zobowiązania pieniężnego oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa

b) zmiany Uchwały Nr XXXIV/316/2021 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 26 lipca 2021 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Gminnym Żłobku w Radłowie prowadzonym przez Gminę Radłów

c) wyrażenia zgody na przejęcie zadania dotyczącego budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419K, remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1340K oraz zawarcie porozumienia pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego i udzielenie pomocy rzeczowej Powiatowi Tarnowskiemu

d) wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Radłów wkładu niepieniężnego (aportu) do Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej prowadzonej w formie spółki pod firmą KZN SIM TARNÓW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie w postaci prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w Gminie Radłów

8. Odpowiedź na interpelacje Radnych.

9. Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami

10. Wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad VI Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.

« Powrót do strony głównej