Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad:
a)
wnioski o zmianę porządku obrad
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 12 lipca 2024 r.
6.
Zgłaszanie interpelacji Radnych.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany Uchwały Nr V/29/2024 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 12 lipca 2024 r. w sprawie powołania inkasentów podatku rolnego, podatku od nieruchomości i podatku leśnego w formie zobowiązania pieniężnego oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa
b)
zmiany Uchwały Nr XXXIV/316/2021 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 26 lipca 2021 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Gminnym Żłobku w Radłowie prowadzonym przez Gminę Radłów
c)
wyrażenia zgody na przejęcie zadania dotyczącego budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419K, remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1340K oraz zawarcie porozumienia pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego i udzielenie pomocy rzeczowej Powiatowi Tarnowskiemu
d)
wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Radłów wkładu niepieniężnego (aportu) do Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej prowadzonej w formie spółki pod firmą KZN SIM TARNÓW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie w postaci prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w Gminie Radłów
e)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej
f)
zmiany uchwały budżetowej na rok 2024
8.
Odpowiedź na interpelacje Radnych.
9.
Informacja z działalności Burmistrza Radłowa między sesjami
11.
Zakończenie obrad VI Sesji Rady Miejskiej w Radłowie.